重大發現

最重大的發現是﹕中共派了兩個半特務滲透民主黨。他們的任務是,製造內訌。即使沒有內訌,兩個半特務也會無中生有,並得到多張報紙的配合,營造民主黨月月內訌、天天內訌的印象,使市民誤會民主黨只知內鬥、不長進、不爭氣,因而不支持。民主黨內出現許多奇特的言論和行為,原因在此。

Tuesday, May 09, 2006

第2篇 十人名單,是否中方插在民主黨內的針所發放?

各位黨友﹕

昨天講到,我認為十人黑名單事件,是「另一重大勢力」屈改革派,並亂放煙幕,來遮掩真相。我通知改革派,有人不相信,並辱罵我。

以下繼續刊出
我和幾位改革派
的電郵對話

真兄弟
---------------------------



寄件者: Raymond Luk
收件者: brother real + 改革派舊電郵組
日期: 2006/5/6 下午 5:41
主旨: Re: 請誠心討論
仲有,你成日講「十君子」件事唔係高達,唔係智叔,我話撚你知,件事明報經已同我地方面交代過,明報亦私下講?條友係邊個,你唔好再有料,有好多個中經歷,你根本唔知到,你根本係一個表面過唔表面既局外人,如果你咁有料,自己去問明報,問過明白啦!

---------------

寄件者: Prof. KM Chan
收件者: brother real + 改革派舊電郵組
日期: 2006/5/6 下午 7:05
主旨: Re: 請誠心討論
Be realistic, no matter what happened, it's over. Now that we are handling the 34 persons'
application as DP member and Jimmy is very upset of WT's disturbance. More important is that we have already moved into a new game called "Who's our next Chairman?" Real Brother, do you support CK Sin, Fred Li, Albert Ho, James, Andrew Cheng ad our coming leader of DP???
KM.

[註﹕WT=Wing Tat, Jimmy=Jimmy Wong]

-----------------

寄件者: Jimmy Wong
收件者: 改革派新電郵組eatndrink@googlegroups.com
日期: 2006/5/6 下午
11:56
主旨: Re: The intention of real brother
Dear All,

I just seriously read the mail of real brother. And have the following feeling:

I) real brother is inviting us to attack the party leader especially the old fellows, so don't fall into the trap;

2) real brother is encouraging us to criticize, so ask real brother for his/her opinion only (if you really want to reply) and say we agree. Don't give any comment.

jimmy

-----------------

寄件者: Jimmy Wong
收件者: 改革派新電郵組eatndrink@googlegroups.com
日期: 2006/5/6 下午
11:51
主旨: Fwd: The intention of real brother

Dear All,

I guess there are a number of intentions of real brother.
i) He is trying to locate who are the active members of our group;

ii) He tries to figure out want we are thinking now;

iii) He tries to find out want are we going to do next;

iv) At last, he tries to work out a conspiracy theory against us.

So, we have to choose,
i) never ever talk to this guy;
ii) if you want to talk to him, lie to him/her and only allow one of us to communicate with him.

But if I were you, I choose not to response and let him tell us more.
What do you think?

jimmy

----------------
寄件者: brother real
收件者: 改革派舊電郵組
日期: 2006/5/7 上午 1:20
主旨: 請不要顧左右而言他
各位:

大 家評評理,我只是請求討論,點解一個二個反而話我係另一重大勢力呢?屈得就屈呀?公公,如果真係理直氣壯,點解唔回應我的問題,反而嬲到狂爆粗口!毛主 席,其實你話要保障一下自己,我何嘗唔係,所以至唔現真身,我不過提出唔同意見,大家已經起咁大疑心,如果現真身,真兄弟以後都唔知點合作落去,話哂大家 都一齊打拼左咁耐,所以我的選擇正確!

我真係好失望同難過,話歡迎討論,有邊個同我真正討論過?Jimmy話最好咪啋我,啋親都講大話,一係就套我。連博士都叫我現實d,顧住Who's our next Chairman先,但黑名單呢件事,唔單止搞到我地雞毛鴨血,連個黨都臭埋,如果咁都話算數,淨係顧住Who's our next Chairman,我真係唔安樂,話自己做改革派進步派咩派都係假啦!

各位,如果真係誠意討論,點解無人真正回應我提的問題?點解總係顧左右而言他呢?是不是完全冇興趣從政治大局去分析?總是從黨內和改革派內找敵人,會不會正正是中了真正的敵人的計?

至少,是大家不斷收錯風。更可能,一 切解釋都只是一場場煙幕,一時是高達屈 我地,一時是智叔,一時又是明報私下講既邊個邊個,還有什麼主流派內鬥、高達求和...都只是生安白造十人名單之後的一場又一場生安白造。目的就是要引開 兄弟姊妹的視線,令大家捕風捉影,疑幻疑真,以掩飾黑手生安白造十人名單,再進一步推動民主黨內鬥,在黨內派內製造更廣泛的矛盾,黑手就在政治大局中去領 功。一場煙幕的烽煙散後,謊言快要被兄弟姊妹識穿之前,又要趕緊製造下一場煙幕,去掩飾之前無法解釋的謊言。或者一齊去wet下,以防止兄弟姊妹得閒到好似我咁諗爆個頭,諗到真相。

就等我講白一d,黑手就是中方插在黨內派內的針,這是否可解開所我講過的種種疑團?幾年來的政治大局,中方刻意搞臭搞亂搞垮個黨,民主黨內訌,聲譽下降,總體最大得益是中方大家任何一位IQ都高我幾倍,怎會想不到?各位兄弟姊妹,我知你們是想到的,而且還有不少內幕,只是礙於情面,不便在這裏討論而已。唔該,化個名,支持一下我,討論一下。

坦白講,十 君子被屈,係呢次最大的受害者,蒙受不白之冤,大家為黨盡心盡 力,竟被無辜屈個莫須有的天大罪名,更令改革派名單見光,大家艱苦經營這麼久,不時要死忍要扮低調扮死狗,但卻在最關鍵時刻見光死,可見中方插的這枝針既 快且準,手起刀落,旨在乘勢令改革派、民主黨同達仁一派一Q清袋,大家真的要好好檢討成事件,查找和清除這枝鋒利的針,否則改革派更難取得成功。我被這枝 針帶我諗錯野、行錯路、開錯槍,想左幾個星期,想到呢度,自己都嚇左一跳,好多晚都訓唔著。我好需要你地誠心誠意既交流。毛主席請勿誤會,我唔係話做一些領導人唔鍾意既野就叫搞野,而係話唔好將心思放在開新電郵組、摷我出來、讚我、話我之類既野,而係好心誠意交流下,我的想法,係咪有道理?

各位唔該,想清楚,有必要就化個名,大家討論下,點樣救番改革派同個黨,不要再顧左右而言他了。"Who's our next Chairman?",救番改革派同個黨至算啦。唔去救,得番個爛攤子,邊個做都棧搞啦。

真兄弟

----------------

寄件者: Prof. KM Chan
收件者: brother real + 改革派舊電郵組
日期: 2006/5/7 上午 7:29
主旨: I want to meet you
Real Brother: How can we find that needle? Just tell me. As you said it would not be ease. Secondly, if you can trace him or her down, so what? Can we identify his/her real big boss? I want to see you. KM.


----------------

寄件者: Jimmy Wong
收件者: brother real + 改革派舊電郵組
日期: 2006/5/7 上午 6:55
主旨:
Re: 請不要顧左右而言他
Real Brother,
I like to discuss with a person with real name. So name whoever you are 李永達/ 單仲階/ 司徒華/ ?俊煒/ 關永業/ 陳竟明...陳日君

We are so open and frank and we have nothing to hide. So go home and tell your boss.

I have many accounts. Feel free to hunt them down. I like to play hide and seek game. Do you want to join?
jimmy

-----------------

寄件者: Raymond Lee
收件者: brother real + 改革派舊電郵組
日期: 2006/5/7 上午 8:38
主旨: Re: 請不要顧左右而言他
真兄弟

多謝你的回應,可能我在上一個電郵中未解釋得好清楚o者
1.你的出現無礙是使各人非常緊張,因為我地無諗過你可以有咁快的回應,做少少
風險管理o者,以安撫各兄弟的心情,但我每一步都在你掌握之中,大家覺得你是一個
深不可測的人
2. 我在上一電郵提及過歡迎和你討論,是我個人意見,其他人的行為我無法干預
3.既然你已出現,亦嘗試透過這特別的身份和我們聯絡,我用的是既來之,則安之的
態度,可喜的是你願意現身,讓我知道有人關心緊我地,所以我一直對你的出現是抱
正面的態度,以我少少心理學常識話俾我知,你應該會是好人一名
4. 上一點解釋了我的態度,所以我無花時間摷你出來,而開新電郵組,我只用了半小
時o者,沒有花太多的精力,請放心
5. 你講得o岩,搞事者講了一個大話之後,就必須要講第二個大話去掩飾....所以我
地都費事理呢d謊言, 我地一樣有照wet喎,前日我地先一齊睇戲睇紅酒,飲下午茶,
你仲有咩地方好介紹
6. 你講得o岩,呢單野都已經玩死左我啦!自呢單野之後,這種無形壓力令我日常學
習和工作受到好大影響,我都要搵我d社工同學同我做輔導先好d,來到呢刻,我一直
都想講唔玩,不過唔係你想話唔玩就得呀!係個局迫你玩落去o者
7. 誠如你所講的仲有更大勢力的話,我們不動,佢就不動,咁你不如化名同主流派講
下呢d問題,等佢地知道佢都係俾人玩緊啦!等佢地唔好中計啦



------------------

寄件者: Raymond Luk
收件者: brother real + 改革派舊電郵組
日期: 2006/5/7 下午 5:23
主旨: Re: 請不要顧左右而言他
一句講哂,你在暗,我在明,我們憑乜信你?你既然口口聲聲話要保護自己,卻不斷hack我們的電郵,不斷監視我們的討論,你居心何在?似乎顧左右而言他的是你!

請你唔好再子虛烏有,或難知如陰,有種就用真名出來,我們也用真名同你討論。我們這班人都不是第一天在這個政治江湖裏面行走,點知你背後有乜人操?你,點知你會唔會出賣我地,唔通咁既討論就叫做level
playing field,千祈唔好當我地係三歲細路仔!

你份人又唔老實,又唔坦白,不如告訴我們,你怎樣hack我們的電郵,點樣知到我們十七個人?究竟有乜動機?咁先叫做誠意。

公公

-------------
寄件者: brother real
收件者: 改革派舊電郵組
日期: 2006/5/8 上午 2:43
主旨: 借外援來救改革派

各位:

我看過大家之中兩位的回信,有少少希望,但一看eatndrink@gmailgroup.com的發言[註],原來只是扮野,令我更大失望。唔信我唔緊要,我一早都知匿名未必人人信,但我發現我們之間有中方的針,好善意講比大家知,點知,冇一個人認真看待。三日三夜了,冇人同我認真討論,咁大件事,冇人有危機感。我好冇癮。

我還收到語氣唔友善既電話,暗示若果係我最好盡快收口。我唔止冇癮,仲有d驚。呢枝針唔簡單,萬一十五位兄弟姊妹一直信佢唔信我,我再唔出去尋求支持,真係死左都冇人知。既然唔止我地俾人玩緊,而係成個黨都俾人玩緊,不如全黨一齊關注,清除幕後黑手,唔好再傷害我地同整個民主黨。我依家借外援來救改革派,第日救得番上到位,你地記得請我刷番餐勁。

請看http://bigdiscovery.blogspot.com

我 對未表態的六七位兄弟姊妹仍存厚望,歡迎真身或化名同我討論﹕係咪有枝針?How can we find that needle?Secondly, if we can trace him or her down, so what? Who is he/she?請你仔細想清楚同佢交往的細節,有什麼蛛絲馬跡?現在在blog討論,仲唔駛驚枝針及到實添。

另外,博士,見面咪即係現身,咪陰我了。

真兄弟

[註﹕新電郵組的有關發言,冗長而重覆,不引述了。]
------------


寄件者: Raymond Luk
收件者: brother real + 改革派舊電郵組
日期: 2006/5/8 下午 12:36
主旨: Re: 借外援來救改革派

...你講到自己好似係「改革派」既同路人,認同我地推動黨內更新改革,係為個黨好,咁點解你又怕露面,又要我地認同你,又怕加入我地?

坦白講,如果我地十七個人入面已經有針,我們不就已經暴露在主流派面前,即係主流派已掌握我們這班反革命份子的名冊,你唔肯用真身加入我地,雖一既解釋,係你在主流派內都有一定的位置,你既然可以破了我們的內部保安,你露了真身,我地根本保證唔到你既安全,除時俾主流派發現,損害了你的利益!乜你唔係咁諗咩?夠唔夠膽回應?

公公

----------------

第2篇完,明天續

0 Comments:

Post a Comment

<< Home