重大發現

最重大的發現是﹕中共派了兩個半特務滲透民主黨。他們的任務是,製造內訌。即使沒有內訌,兩個半特務也會無中生有,並得到多張報紙的配合,營造民主黨月月內訌、天天內訌的印象,使市民誤會民主黨只知內鬥、不長進、不爭氣,因而不支持。民主黨內出現許多奇特的言論和行為,原因在此。

Sunday, May 14, 2006

第8篇 改革派所收情報 疑點重重

各位:

昨日提出改革派本想控告明報刊登十人名單,但在我們即將去特別中委會正式提出的前夕,就有消息話高達同明報在呢件事,或者同是受害 人,所以控告明報呢件事,到 依家都係不了了之,可以講,改革派為迫高達現形,而所做的一大餐工夫,包括話要告明報,七君子開記招等等,統統都白做,因為原來我地開錯炮,打錯人。改革 派游咗好耐花園,最終捉唔到鬼,反而拖埋個黨落水,到底點解搞成咁,我真係諗到頭都爆。

我諗到的係,我地不斷收錯風,信錯情報,而且在出事的3月17日至特別中委會3月30號整整十三天,我們改革派含冤帶淚開會近十次,電郵討論二百多封,基本假設幾乎都係錯的,到後來幾乎全部都被推翻,當然內裡夾雜左好多好多的解釋。到底改革派點解不斷信錯情報,回想起來其實疑點重重,前後矛盾。又有幾多疑團到依家都解唔開呢?我今明兩日,會同大家分析一下,請大家都比d智慧我,回應一下我。


特別中委會(3/19-3/29)之前Raymond Luk(公公)所收到的風

公公說﹕九成把握是高達放料屈十人

2006/3/19
從本公公的線眼,我已有九成把握,高達手上根本甚麼也沒有,所以他正越來越急,甚至不惜暗地點抱出自己心目中的名單(就是「十人名單」),以為可以逼人圖窮七現。

2006/3/22
明報唔會採你,因為他們深知料子是廷公公(高達)放的,其次,按紹輝的說法,十人名單應是議員A及劍昇給高達的,其三,高達肯定心有屎,因此要民主黨控告明報,高達一定會心慌遲早逼出廷公公(或自己)的所作所為曝了光,成了他的死穴。

公公說﹕高達當時勢弱 是反擊的好時機

2006/3/20
明晚冇得逼宮了,因為他們取消了特別中委會。據我聽到的情報,由於仁哥不在港,加上他們沒有信心明晚主流派能夠有足夠人數控制會議,因此朝令夕改。看高達的內心是如何亂!如何沒有把握!

2006/3/21
高達之所以咁弱,事關佢最重要的智囊盟友,識搞鬥爭的何俊仁,現在不在香港,加上明日馬丁又離港因此明日和後日是最佳攻擊時機,高達冇人幫,你仲等幾時?等他們慢慢匯師,度條好橋同你死過,到時形勢又唔係咁講!

2006/3/29
主流派已意識到高達「拿屎上身」,高達開始收韁,少說話,但身為白紙扇的張文,態度仍然強硬,他們打算在星期四晚以靜制動,以及等丁丁回來,或爭取丁丁把事件壓下去。


情報突變 公公說﹕高達和明報受屈

2006/3/29
蘋果和明報因為黑名單「被屈」,他們雙方內部進行過「死因研究」,有如下發現。
我 向蘋果套料,發現今次是有人想明報獨家,在毛主席不同意的情況下,本公公並沒有將黑名單內容交蘋果,因此解釋到為何蘋果報導的名單,與明報有所不同。…. 主流派(尤其是白紙扇)認為,黑名單的出現,令全局出現了扭轉,變為對他們不利,令他們處於被動。…….總結三月十六至十八日發生在明報和蘋果的事件,傳 媒方面現傾向相信,主流派內有人向明報放了兩次重要的風,而且在於令到改革派與主流派雙方擦出火花,大打出手。


「高達是發放十人名單的黑手」之五大疑團:

疑 團(1) 高達經過一連串的事件,在黨外佢認受性已經唔高,傳媒唔會幫佢,34人入黨同滲透事件,報紙都只係話內鬥,話佢捕風捉影,個黨在他領導下民望越來越低;在 黨內,黨友有好多不滿,好似話訪粵不談六四,連阿叔都要出面指正,政改方案又話要第二梯隊犧牲,搞到黨友怨聲四起,45條又組黨夾擊,可以講,高達四面受敵,以佢在政治圈打滾多年的道行,無理由會冒呢種險,呢個時候玩火,生安白造出十人名單去陷害自己的資深黨員。他 無理由估計不到,我們被陷害的一定反彈,傳媒一定會幫我們無辜的十人,利用這件事來打擊他,利用這件事令民主黨的支持度突破新低。為政治利益,他有動機咁 做唔 出奇,但識計數都會知,呢個時候咁做,佢真係有利?正如公公說,白紙扇(張文光)都識諗,黑名單的出現「令全局出現了扭轉,令他們(主流派)處於被動」,對他們其實是不利的。點解佢突然蠢到奮不顧身,撼頭埋牆?

疑團(2) 如果高達真係要沽注一擇,不惜冒咁大風險都要整死改革派,佢態度應該好強硬,趕盡殺絕至係正路,絕對唔會輕易罷手,但點解佢由始至終,都無動作對付十君子,態度仲好似要收彊求和咁?一不做二不休才對嘛,點解竟然虎頭蛇尾?既然做得咁絕,要用咁大的陰謀去整死改革派,高達點會事先無評估過自己有幾多斤兩,身邊有幾多人信佢撐佢,就輕舉妄動,搞到咁快認輸收韁求和?

疑團(3) 仲有,我地都識諗當時仁哥唔在香港,馬丁又離港,應該是高達最弱勢的時候,也是我地反擊的最好時機,不過,我地諗到,點解高達諗唔到?佢點解偏偏要揀最重要智囊盟友都唔在身邊的時候,揀無人幫佢度好橋的時候發難?點解佢會在最唔適當的時候做最唔適當的事?無錯,利令智昏。但他形同自殺,利益何在?

疑團(4)其實,我仲有懷疑,明報一定知道供料人是誰(唔會呀豬呀狗比份名單佢都會信啩?)咁明報仲洗乜與蘋果進行雙方的內部「死因研究」?又說:「在毛主席不同意的情況下,本公公並沒有將黑名單內容交蘋果」,因此解釋到為何蘋果報導的名單,與明報有所不同。我事後無問,公公那份名單事前從何而來?

疑團(5)最重要是,公公是智者,公公咁相信他的線眼,線眼的來頭也一定不小,為什麼以上「高達不可能撼頭埋牆發放十人名單」、...、「明報一向知道誰發放黑名單,故無須同蘋果研究死因」這麼顯淺的道理,反證出情報必定錯誤,他們也看不出來?為什麼不可能屬實的情報照樣傳達給我們?還是,明知情報不確,也照放給我們?那又是為了什麼?放風給公公的線眼其實是誰?是一人、二人、還是多人?(還是零人?!)

我和被屈的兄弟姊妹當時信到十足,都話被傷害到但求討回公道、還我清白,乜都唔理,乜都唔識諗遮。但係公公沒有被屈,又是熟讀兵書、洞悉政情,明察秋毫的冷靜的頭腦,怎麼也會信到十足呢?

之 咁,之後公公又收到風,指黑手另有其人,同埋主流派有內鬥,所以高達無狙擊改革派,算係解釋到疑團(2)。但係我都唔知點追究其他情報,點解有咁多流料! 不過,話主流派有內鬥,又令我衍生另一串到依家都解釋唔到的問題。明天,我會再分析接著下來收到的情報,睇睇我一大串疑問有無道理,更重要的,係同我一齊 剖析下咁多假情報的原因。

第8篇完,明日續

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

真兄弟,你爆左咁多料要小心保仲,党內各真兄弟(同埋姊姊妹妹),仲有支持者会向你致驚!仲有,為你的令壽堂被問候感到不直,同埋,即係我地應該理性討論囉,小學教科書話講野要有禮貌,同埋唔應該隨便鬧人.不過,我睇完就覺得,係d人比人講中左心事,先至会咁庆,唔係咪当笑話囉.coffee.

Monday, May 15, 2006 11:08:00 PM  

Post a Comment

<< Home