重大發現

最重大的發現是﹕中共派了兩個半特務滲透民主黨。他們的任務是,製造內訌。即使沒有內訌,兩個半特務也會無中生有,並得到多張報紙的配合,營造民主黨月月內訌、天天內訌的印象,使市民誤會民主黨只知內鬥、不長進、不爭氣,因而不支持。民主黨內出現許多奇特的言論和行為,原因在此。

Saturday, June 03, 2006

第19篇 不報真相報假話 只揪歌者不聽歌

各位黨友:

唔經唔覺,個blog原來已經寫左差唔多一個月,有成十幾廿篇。肯仔細睇既黨友和社會人士,都知道我的重大發現是什麼﹕

重大發現
民主黨同改革派所謂內鬥,令市民失望,係阿爺在黨內派內安插左兩三個特務,所搞出來的鬼。民主黨同改革派唔係衰人,係受害者。d特務同阿爺至係衰人,大家唔好中計。
但到今日,我呢個重大發現,仍然得唔到改革派、民主黨既回應,仍然得唔到報紙的報導。

係,佢地都幾大反應,但全部都迴避我的重大發現,剩係想摷我出黎,報紙就一味翻炒內訌的老套主題。點解咁奇0既?係咪值得深思?

所以,我呢兩日要同大家集中討論真與假的問題、乜野重要乜野唔重要的問題、同埋匿名可信不可信的問題。

真與假的問題

我一直都警愓自己,要人信你,一定要小心唔好亂砌人,所以我畀左好多心機去搵証據,逐點逐點分析,點知一片苦心,咁重大發現,佢地都當我係假既,跟住就當我冇到。

拿,我有四個理由,證明以上重大發現係真既。請佢地唔好再用真假問題來推搪。

1. 雖然我被迫隱藏身分,但我一直好謹慎,將事實同自己的分析,分得好清楚, 大家如果耐心睇過我咁多篇blog,都知我絕對唔會混水摸魚。我思前想後,如要大家認同我的重大發現,一定要畀証據大家睇,始終口講無憑,所以我至冒住比 人鬧我無人格的危險,貼d電郵出來,但我衡量過得失,為左救派救黨救民主,我最後選擇咁做,即使千夫所指亦無後悔。但就算黨友唔同意我的分析或睇法,我都 唔介意,但卻唔可以否定,我的証據全部都係真的。

2. 事實上,明報頭一日報道真兄弟件事時,都講左有公開的改革派人士証實d電郵內容係真既。我提出的証據,全部來自改革派真實的電郵。我無捏造任何電郵內容,最多係隱去一d人的真實姓名。其實,我引用的電郵,已經足夠証明我的重大發現。

--------------------------------
報章:《明報》  
日期:2006-05-16
標題:「真兄弟」網誌揭民主黨內鬥 一度想告《明報》揪出泄滲透名單「黑手」

「真 兄弟」在網誌上,轉貼了「改革派」代表人物,包括副主席陳竟 明、中常委范國威、新界東支部常委李偉文等17人「改革派電郵組」成員,在爆出「滲透事件」後,打從3月中旬至5月初至少54封內部電子郵件內的內容,主 要披露了改革派對滲透事件的分析,更揭露了他們計劃「倒李(永達)」、控告傳媒等多宗敏感事件。

本報曾向該「電郵組」的成員求證,他們證實54封全屬17人之間私下互相傳遞的電郵。
-------------------------------

3. 有改革派兄弟已報警,話有「黑客」偷取佢地私人電郵(我當然無偷取電郵,我都講過無數次,自己根本係改革派一員,d電郵屬於我自己的信箱,但 呢個唔係我要講的重點)。我都多謝佢地報警,至少可以証實到佢地承認d電郵係真的,否則應該係告我捏造電郵誹謗佢地,而唔係告我偷取電郵。所以佢地告我係「黑客」偷取電郵,等於已經承認我引用的電郵係真實的

4. 其實,如果我的電郵証據係假既,公公、占美同博士已經一早彈出黎澄清。佢地有差唔多成個月時間,去捉我有無生安白造d電郵,或去指控我發放假電郵誣衊佢地,佢地一向好自由講野,但佢地從來無否認過d電郵係流料,咁,唔使講出口,已經默認左電郵係真的

睇黎阿爺同公公等畀我揭露左佢咁多陰謀,好唔甘心,總係想話我d電郵係假野,於是寫左個水平好低既comment入黎前日個blog:

-------------------------
在第18篇的comment中,
冷眼 提到...

這篇的證據很薄弱, 而且,你自己承認改過人地email的內容, (博士原來說fuck off, 但你話「為左保護佢(佢要你保護?)」所以改成go to hell), 咁我點知你列出的電郵中, 有沒有改過其他人的內容, 以致令我地相信佢地係衰人? 例如公公其實唔係針, 你先係針? 而家淨係得你講, 無人講喎, 你係咪都應該交代一下呢?
-------------------------

「冷眼」水平低,在於想用我講好個衰人,來質疑我會講衰d好人。冷眼先生,咁都分唔出,你呃到邊個丫。

都好,等我乘機澄清一下。除了P, Q, R, S, T, U, V, W, X諸君的代號,我只修改過電郵兩次,而兩次都係為了保護無辜。

第一次是 上述 fuck off 改為 go to hell. 我當時都未係咁清楚博士乜料,剩係清楚公公係針,所以當正改革派個個都好似我咁,畀公公跣而已,於是仍覺得博士係無辜,何況佢曾經係我的大英雄。為尊者 諱, 為賢者諱,為無辜諱,係我國優良傳統。後來再回憶,再苦思,將d電郵睇完又睇,至知越來越大鑊,連大英雄都可能有問題...

第二次是第15篇 呢封電郵(我請R君和T君發起聯署趕公公出黨)呢一段﹕
寄件者: brother real
收件者: 改革派R君和T君
日期: 2006/5/23 下午 5:28
主旨: 請你行動,救番改革派同個黨

...最後,不要擔心出來作證要爆咩料了,有關的我都爆左五成,你爆埋出來(不過請學我盡力護住好似我地幾個無辜受騙者,同隱瞞d私人野),都所差無幾,也不算出賣誰(除了三枝活該的針),反而成為大和解的英雄,改革派和主流派都多謝我地。...
呢度紅色既「私人野」三個字,原本係另外六個字。道理不說自明了,我原先冇諗過要公開呢封信假馬。

我d料珍珠都冇咁真,講到呢度。以下講報紙堅料唔放放流料的問題。

其實,真假問題,更應該交返畀明報同蘋果去答。因為,呢兩份號稱香港大報,居然帶頭引導讀者錯誤詮譯我的証據。我的証據係要公眾睇到,公公點樣妖言惑眾,但從5月16號開始,即第一日有報導真兄弟既新聞,當日仲只得明報同蘋果報添,佢地已經唔解釋我提出的証據其實係公公的讒言,我目的係要拔針,反而把妖言當事實一樣去報導,然後大字標題貶低改革派同民主黨內訌,有d報紙內容同標題仲衰過文匯大公d阿爺報,誤導哂讀者。

-------------------------------------
報章:《明報》  
日期:2006-05-16
標題:「真兄弟」網誌揭民主黨內鬥 一度想告《明報》揪出泄滲透名單「黑手」

….前主席楊森及單仲偕在特別中委會上「倒戈」批評李永達,是因為有人窺伺主席寶座,「借改革派打擊李永達」。
試問,除左公公講,你明報有乜證據?
----------------------------------
報章:《蘋果日報》  
日期:2006-05-16
標題:匿名者提供網誌超連結圖引起內訌 民主黨內部電郵洩露
蘋果日報 2006-05-16

黨員被收買滲透事件尚未平息,民主黨內又掀起新的鬥爭。上周一起,民主黨黨員陸續收到一封挑撥黨內主流派及少壯派的匿名電郵,電郵只有一個網誌的超連結,而該網誌則刊登了懷疑是少壯派在收買滲透事件期間,成員之間的電郵通訊。
喂,有咩證據,話「民主黨內又掀起新的鬥爭」?係你地好想民主黨內又掀起新的鬥爭之馬,下馬?民主黨改革派同主流派今次明明充分攜手合作(這是大和解的第一步都唔定添0番),一致約定,個個冇反應,好既係個個在沉思,衰既係漠不關心。得我一枝弓係度晚晚寫之馬,你邊隻眼睇到我地互相攻伐呀?(一路仲有種說法,好似上述「冷眼」所講,話我係中方的針,想挑起、掀起新的黨內鬥爭,「我」挑極都未起既野,你唔係搶先報導,而係出假新聞,好大罪架知唔知?)
-----------------------------------

明報同蘋果登完既第二日開始,各報章都爭相報導真兄弟,但淨睇標題都已經谷鬼氣,全部離唔開內訌內鬥,都係假新聞….

.電郵揭民主黨各懷鬼胎(《太陽報》 2006-05-17)
.民主黨傳內訌倒李(《新報》,2006-05-18)
.白鴿黨內鬥續集 玩賊喊捉賊(《太陽報》,2006-05-18)
.真兄弟揭民主黨勾心鬥角(《東方日報》 2006-05-17)
.民主黨內訌加劇(《頭條日報》,2006-05-17)

星島仲成大版報導,你睇,只寫公公讒言的內容,但隻字唔提呢d係讒言,話係報導本網誌內容,但只係落力做足本網誌最大歹角公公的傳聲筒、擴音器,真係好過份、好賤格:
----------------------------------
報章:《星島日報》  
日期:2006-05-17
標題:五人組追查「真兄弟」民主黨內訌 網誌揭「倒李」

網誌內容簡介:認為被滲透及黑名單事件是李永達為個人利益,借滲透為題發揮,利用兩老鏟除異己。

網誌部分內容:「丁丁經已由黨內外人士 的不斷游說,清楚了解和掌握了件事的來龍去脈,至此已完全相信高達因為個人利益,借滲透為題發揮,利用兩老鏟除異己。」

網誌內容簡介:被視為與李永達同一陣,得黨鞭司徒華 「推上位」,但張李楊(張文光,李永達及楊森)集團的內鬥,背後被楊森插一刀(楊森同意新界34人入黨)。

網誌部分內容:「李永達、何俊仁唔會知,今次出賣佢0既,唔係少壯派,而係主流派……雖然我們昨晚好似有了避難所,但大家千祈唔好太早高興住,張李楊集團的內鬥,並不代表森哥與冼雞一定認同我。」
------------------------------

不過,當我提出越來越多証據,越來越有力咁揭露中方的針時,報紙又集體收聲,提都唔提下,好似係夾定要報流料,夾定壓住堅料唔畀出街一樣。除左文匯...

最惡劣係阿爺直系的文匯報,大約第13篇重大發現之後,其他報紙點衰都只係當重大發現冇到,佢呢幾日就好突出,當我好有到,猛炒我第18篇,將我半信半疑博士係針,夾硬鑲入中方心戰室決意誤導市民的主題,又想第n次「證實」民主黨內鬥,猛撩改革派兄弟姊妹要團結在兩枝半針的領導之下,要我地再一輪去片d主流派, 咁做法同公公、占美的歷次戰叫完全一樣。大佬呀,你係報紙黎架,使唔使咁出面界入民主黨內政呀?你阿爺見我地兄弟姊妹靜雞雞唔聲唔聲,好驚我地沉思過後, 的起心肝撇d針大和解係咪呢?d針再指唔郁我地,要你d皇氣沖沖喜係咪呢?文匯另一篇文,就首先講到真兄弟幾咁陰險惡毒、十惡不赦,然後從心戰室最想整死 的名單上,抄頭兩個名,話佢地就係真兄弟喇,然後是但拉幾個阿茂落水(咁至似唔係搞針對丫馬,同公公屈我地十人滲透民主黨同樣手法),就算揭露左「真兄弟 集團」了。

「不報真相報假話」,就寫到呢度。

今晚寫通頂,第19篇完,星期一才講「只揪歌者不聽歌」及其他了。

公益廣告﹕你睇得我個blog,想唔想知我是誰?六四晚去維園,我就會現身架喇。到時同我握握手,一齊悼念民主先列、死難同胞。

真兄弟

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

謝謝真兄弟回應,我叫冷眼的原因是因為我和大家一樣都是旁觀者,你將電郵輯錄,固然令我們更易理出前因後果,但輯錄的過程可能出現「斷章取義」,如果你又修改過內容才出街,便更對被你點名的人不公平。老實說,到現在,或直到永遠,我們都可能無法證實一個人是不是真的共產黨間碟。我當然相信民主黨已被滲透。以前文匯報日夜點名批評, 現在卻沒有,因為不再需要用這工具,就讓這些間諜令我們自我毁滅更好。但是稍一不慎, 就會像化療一樣,連好的細胞也不能生存。我對你無惡意,也不會因為你說我低水平而不高興。皇帝的新衣的故事中,那個小朋友也是說了一句最簡單的說話。始終,我認為你為很多黨友解開了不少疑團。我實在為你的清醒感到驚訝和驕傲。外面的人怎樣看其實不太重要,重要的是大部份黨員有堅定的信念。滲透事件將會是民主運動中的漣漪,過後我們仍然堅持我們的信念,重新振作。你便是民主黨的大英雄。

Saturday, June 03, 2006 12:59:00 PM  
Blogger 真兄弟 said...

冷眼先生﹕

你上次過份地敵意,今次又能過份地討好,轉得咁快,的確又幾高水平。

唔緊要啦,都係意見交鋒遮。交過鋒,雙方有長進,連讀者三方得益。好事。

睇黎你係黨友,大家努力啦。

真兄弟

Saturday, June 03, 2006 10:32:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

真兄弟:
如有資料,請一針見血和一次性向傳媒披露。因為大家已覺厭煩和沉悶。你果然是民主黨員,處理任何事都喜歡失先機。
滲透一事大部份人士都相信,只是你難以找出確據;難道你找出共產黨員證?
貴黨會員名冊又給人公開,告知貴黨保安馬虎,「共針」滲透無處不在。現在已不是研究有否滲透,而是亡羊補牢,危機處理。
看老共歷史的發展,由國共內戰到今天,那有沒有「共針」的日子。民主黨現今勢弱,正好是「趁你病攞你命」的時機,也符合了「敵疲我打」的(毛)共軍兵法,就是來個完全纖滅,那管民主黨是大黨否?民主黨就是黑五類,是中共的敵我矛盾。
可是民主黨令人失望之處在於既有歷史觀,但亳無防範。大部份黨員只抱著「當一日和尚,敲一天鐘」的心態,從未有為未來規劃和思考。
海外民運人士 凌雲

Sunday, June 04, 2006 3:17:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

回應真兄弟

你「隊」公公的證據確鑿,但博士堂堂一個學者,又是黨的副主席,當年也高票當選,如果沒有大量證據,你又曾改過他的電郵,而說他是共產黨的針,是沒有人相信的,只會影響你在這裡所說的事情的公信力。
還有,如果他是針,有沒有可能這麼容易令你覺得他是針呢? 老實說,說博士是針,我現在只能是將信將疑,我想不明白為什麼他要做針,我只有用「疑點歸於被告」的方向去看你的問題。
我沒有你的電郵,否則我一定再細心看博士寫過的東西。
另外,你多次提到博士去年底應中間人要求寫了篇文,他曾傳閱給你們,可以登出來讓大家研究一下嗎?

Sunday, June 04, 2006 5:06:00 PM  

Post a Comment

<< Home