重大發現

最重大的發現是﹕中共派了兩個半特務滲透民主黨。他們的任務是,製造內訌。即使沒有內訌,兩個半特務也會無中生有,並得到多張報紙的配合,營造民主黨月月內訌、天天內訌的印象,使市民誤會民主黨只知內鬥、不長進、不爭氣,因而不支持。民主黨內出現許多奇特的言論和行為,原因在此。

Tuesday, June 06, 2006

第20篇 無可奈何走下去 匿名是唯一可行的路

各位﹕

正如我上一篇blog,都引用左好多例子,唔使再多講,大家都會明白,報紙係點樣「無根無據的,就大事報導,真憑實據的,就隻字不 提」,能撩大改革派同民主黨內訌的,就未經證實都大事報導。我提出證明,話改革派同民主黨係中方特工的受害者,就無可置疑都隻字不提。

傳媒靠唔主 主流派唔爭氣 改革派冇互信 我點做至好?

對 於社會發展同政治生態的影響,各位老總,你地話到底係民主黨畀特工破壞,抑或係民主黨內訌重要d?照我話,至少係同樣重要。咁點解兩個故事,報紙一個大事 報導,一個隻字不提,點解有咁大唔同?

如果有朝一日,我到你報館現真身,你地會不會連載多天,等社會可以深入明白和警惕中方插針的問題?定係你地會同我係咁椅 影幅相,話找到了內訌元凶,然後繼續迴避中方插針的問題?

唉, 報紙開初淨係有興趣搵真兄弟,然後再本末倒置,全力去講民主黨點內鬥,去分散讀者搵針的注意力,再唔係就搵d學者分析下我個blog對個黨負面影響有 幾大,去貶低我拔針的良好意願,再唔係就搵人寫專欄講下blog對政黨文化的影響,總之,但求抹黑完人之後,就顧左右而言他!

依家,中方故意在民主黨內最激進的改革派裡頭插針,企圖不斷製造內鬥醜聞,傳媒點解仲要不分青紅皂白,甘於去做幫凶?淨係識得誣衊我搞內鬥搞破壞,又唔去查下我指公公等人係針,有冇事實根據。

當 然,民主黨自己都唔爭氣,我向中委求助已經成個月,又指出咁多証據,佢地都冇回應我指公公係間碟的指控。至於改革派,就更令 人失望, 之所以我用左咁多心機,去搵証據,無非係想說服改革派的兄弟姊妹,我們當中有奸細,但我提出左咁多証據,佢地居然無幾多人有反應。可能改革派裡 頭,有人被切中要害唔敢出聲,或只敢暗中用最拿手的小動作報復,又或有人只顧小圈子利益,自己有油水就夠,話之個黨死,又或都有人半信半疑,但好似我以前 咁唔敢出聲。無論點,改革派係民主黨的清泉,容許自己內部藏污納穢,我地同唔中用的主流派又有咩分別?

我已經提出左咁多証據,真相唔係已經好清楚咩?公公、博士、占美由一開始覆我的電郵已經好明顯(電郵在blog 1同2已經貼出,呢度唔贅敘),佢地又呃又哄又凶我,無非想等改革派的兄弟姊妹只顧摷我出來,而唔理我講緊d咩。

於 是,我向民主黨中委求助,唔足八個鐘博士已經彈出來帶頭話唔受理,其他中委又無聲無氣,所以至迫到我要向全黨講出來。5月8號的中委我好有寄望,以為中委 會認真傾下我提出的証據,點知傾左三粒鐘,拉登居然對記者話,佢地無針對我個網誌內容交換意見,只交由五人小組處理,但五人小組又唔見有咩跟進。最慶既係,拉登仲話一旦發現真兄弟係黨員,又做出傷害黨名譽的事,可要求紀律委員會進行調查。點解唔叫紀委去查公公占美同博士,反而要黎查我?到底係中方插針既殺傷力大d,定我揭露件事出來殺傷力大d?民主黨完全捉唔住重點,簡直係本末倒置!

[註﹕唔知係咪上一篇(即第19篇)開始鬧過民主黨對我的重大發現無反應,鬧得有效,拉登在上一篇刊出後,有來信。雖然遲到好過冇到,但我是其是,非其非,拉登之前的而且確有錯,我就要照鬧。請讀者自行判斷個中是非。至於拉登的來信和我的回應,下文再講。]

呢點,民主黨同報紙竟然一樣。報紙一開始都只顧搵真兄弟係邊個,你睇明報對真兄弟的真身,浪費幾多篇幅就知﹕

-------------------
報章:《明報》
日期:2006-05-16
標題:改革派︰藉網誌打擊 主流派︰品格有問題

看過「重大發現」網址內容的民主黨中人,都忍不住在猜:誰是「真兄弟」? …..這個形勢研判,至今主導兩派人對今次「真兄弟」的身分存在著很不同的評估。 就本報記者接觸所得,對於「真兄弟」的身分,民主黨內存在如下4種不同的分析:

第 一種是改革派的解讀方式。有「改革派」人士傾向相信,他們之中並沒有外傳的中方人士「滲透」,亦不認同「真兄弟」指該派有「針」的言論。但有改革派成員以 「陰謀論」角度看,不排除今次事件,是主流派取得他們的電郵後,藉網誌打擊他們。「改革派」內17名成員對今次「改革派電郵組」討論內容外泄大感「震 驚」,他們打從「真兄弟」出現後,已停止用電郵溝通,紛紛改用電話。

第 二種是來自主流派的意見。他們認為,儘管今次事件暴露了黨內第二梯隊的「品格」很有問題,包括為求做主席,可以做如此多小動作,但由於今次網誌作者屬匿名 人士,而「真兄弟」至今仍未在中委會上提出任何要求,因此目前根本難以採取任何紀律行動。眼前最佳的處理方式只能「靜觀其變」,希望黨友可以看清楚一些人 的嘴臉。

第三種分析則認為「真兄弟」本身,可能正就是所謂外間派來的「針」,透過取得改革派的電郵內容,故意向黨員散發,從而達到挑撥離間的功效,令兩派互相「開火」。

最後一種分析是,「真兄弟」可能如他在網誌中的自述,只是一名想找出派內滲透人士的改革派成員,而他設立網誌的意圖十分簡單,就是收集意見「救黨」。
--------------------

星島都唔執輸,搵博士估真兄弟係間碟:
報章:《星島日報》
日期:2006-05-17
標題:改革派擬報警揪出「真兄弟」陳竟明質疑網主是間諜

陳竟明昨日接受本報查詢時說,清者自清,但他質疑「真兄弟」居心叵測,「為什麼要公開電郵?這人很明顯要打擊改革派,令人覺得我們有『針』,矛頭更直指『公公』(改革派智囊陸耀文)是『針』。」

陳補充說:「可能進入選舉期,有選委會(選舉)和區議會補選,所以多了這些古怪事,有人搞小動作,有人借這些事破壞選舉工程。」
-----------------------
只揪歌者不聽歌,係咪淨係因為歌者匿名咁簡單?定係聽者心理質素,未足以接受這首悲歌,個個宜得扼死偏要大唱特唱的歌者,以便耳根清淨,繼續享受「乜事都冇發生」的太平盛世?定係仲有更重大玄機有待發現?


雖然源於無奈,匿名是正確選擇

我 唔係無諗過,用匿名身份,會出現兩種負面情況,一係會畀人懷疑我講既係大話,唔信我,正如公公一開始都鬧我「你在暗,我在明,我們憑乜信你?」(雖然而家 我 知佢係針,講「暗」我唔及佢「暗」);一係畀人猛咁抹黑,話真兄弟至係針,目的係挑起主流派同改革派新一輪的內鬥。我明知會有咁既可能,我都唔能夠用真 身,呢個係我無得選擇中的選擇

由我懷疑件事越來越唔妥,到決心寫信比改革派的兄弟姊妹,我當時都講過,我唔用真身係怕破壞同改革派的合 作關係同感情, 事關我地一齊打江山咁耐,為取得年底改選勝利而努力,我唔想畀兄弟姊妹誤以為我有離心,而撇低我。所以,我選擇匿名,私下用電郵,苦口婆心 咁講件事出黎,其實如果當時有人肯信我,同我一齊研究,有冇結果都好,我點都唔駛去搵外援。到後來,唔單止公公,連博士占美都來套我凶我,而佢地仲係改革 派的龍頭,到左0個時已經無得返轉頭,我更加唔能夠現真身。

我依家諗返轉頭,我當初無一時衝動現真身,係正確的選擇。 我曾經諗過,改革派都有幾個傾得埋,又覺得佢地有理想的兄弟,我有諗過直接向佢地講出黎,合力睇睇有無計拆掂佢。後來,我被迫開個blog找外援,我仍然 無放棄向佢地求救的念頭,我公開懇求、私下寫信,苦口婆心,一次又一次,結果都係失望而回,我終歸知道,如果當初我用真身同佢地講,件事未曝光我已經玩完 ,更唔使旨以拔針問題有得解決。

我開初又有諗,不如用真名寫去報館或開記招, 咁我用真身大家信,又包保全世界都知件事。但一來,我唔信報紙會幫我拔針,最慘係我又控制唔到報紙點寫,因為件事咁複雜,我都要講成個月至講出頭緒,你話 報紙點講得清d道理,況且佢地最叻斷章取義,講民主黨內鬥係最強項,咁樣爆大鑊法,我不但身份曝光,拔針目的達唔到,改革派同個黨仲死多幾錢重添。

咁點解唔用真身去搵主流派d大佬幫手?莫 講話我唔可以完全信任佢地,其實佢地知我身世,即使口話信我,亦只當我係二五,唔一定會下下保住我。咁點解唔變節,直情投靠主流派?一來唔理係咪公公的誤 導,我真係覺得主流派獨裁,在佢地腳下無出頭天,改革派至係推動個黨前進的力量,我實在未過到自己 一關。

端午節死摷爛摷屈原的原句,來表達我悲痛的心情,其實仲摷到呢一句,好大共鳴﹕
欲變節以從俗兮,愧易初而屈志
改變初衷、委屈大志,我真係做唔 到。

我真係好無奈。主流派做事唔中用,對阿爺插針無警惕又無實質對策,我點敢現真身靠佢地幫我?

我講真架,民主黨凡事反應慢十拍,咁大件事都係懶懶閒,我5月8號去信中委求助,已經28日,我至收到拉登代表會員政策專責組的來信。這已經算係六百多民主黨人之中,最正式和最正面的回應了,雖然其實都唔係十分正面﹕

--------------------------------
寄件者: yintung cheung
收件者: brother real
日期: 2006/6/3 下午 1:13
主旨: 回覆: 重大發現致全黨,請中委在黨內通傳

「真兄弟」:

會員政策專責組是由民主黨中央委員會授權,負責檢視會員制定中,可能被滲透、分化和操縱的危機。若你有發現,或有證據,又想黨跟進,請直接與專責組反映,或聯絡我。我們會保密處理。否則,我們很難靠網誌內容跟進。

會員政策專責組召集人張賢登 謹啟
電話:xxxx xxxx
-----------------------------

衡量過利弊,我決定只同拉登小組輕度合作,我大抵會向佢個小組提供電郵副本,但我會保持匿名身份。

仍然保持匿名身份,其實又係總體無奈的一部份。首先,我好難完全相信,如果我以真身聯絡佢,佢會唔會真係「保密處理」先。我點知這是不是「只揪歌者不聽歌」的圈套?尤其是他早前說過﹕「一旦發現真兄弟係黨員,又做出傷害黨名譽的事,可要求紀律委員會進行調查」。

其次,我必須承認,我雖然揭發公公係針,咁佢呢幾年來講埋講埋主流派d衰野,我知已經唔可以盡信,但又好難話一d都唔信。例如,佢話博士最叻都係聯絡到省級的中間人,而主流派就聯絡到京官,我就唔知信邊句至真。

再 講,依家博士可能都係針,不過最多都係省級針,但邊個敢講,主流派裡面唔會有人好似公公咁,同中央國安部有緊密合作,咁我一現身,咪渣都冇淨?我咁仔細揭 露 阿爺的劣行,可能已經廢左佢地好幾年儲心積累的計劃同龐大的開支,佢地點會放過我?人身安全係一個考慮,政治謀殺都係一個可能性。有 一定知名度保住下的涂 謹申、何偉途冇乜冒犯佢地都追殺成咁,我一個卒仔,容乜易畀佢地放風誇大抹黑我,又或者生安白造砌我生豬肉0架?話哂我所發現改革派嗰兩支半針,過去在佢 地 領導下,一直開錯炮、打錯仗,我地為了「自衛」四圍撩起火頭,當時唔知畀人利用左,我唔怕講都做過d唔見得光0既野,仲以為自己「立功」添。中方特務屈我 地十個人滲透(依家應減去占美同博士,實質係屈八個半人),順手屈埋高達,跟手改口屈埋智叔,再改口屈冼雞,咁離譜既野都做得出,萬一執住我的痛腳唔放, 咪 分分鐘畀人玩謝?

咁既形勢下,我現真身只係愚蠢。

我依家越諗越清楚,在政經重大利害尤關,再加上中方特務橫行的政治生態之下,路路不通,好多真話都只能夠匿名講,正如有好多人日日用真身都睜大眼講大話。冇 人鍾意呢種局面,但要改變呢種局面,好無奈,唔鍾意都要做住先。同樣道理,各位學者、評論員,唔該唔好假設香港好似實行左民主制度百幾年的西方,政治相對 清明,冇人需要匿名來講真話,因而匿名就包係衰人。聽d老人家講,文革時,仲恐怖,你講真話唔匿名,分分鐘連命仔都保唔住。

以上就算係請黨友同社會人士原諒,真兄弟未能以真身示人,請你明白我的苦衷。同時請你唔好咁理首歌係邊個唱既,就以歌論歌好喇,集中諗下,呢支歌係咪反映事實,同埋討論如何對策﹕黨友就請齊心拔針救黨,社會人士就請留意改善香港目前是非往往顛倒的政治生態,請記住民主黨絕唔係唯一的受害者。

第20篇完,星期三續談香港政治生態同傳媒生態。

1 Comments:

Blogger 真兄弟 said...

公益廣告裏,我只是鼓勵市民參加六四集會。

當時我的真身的確出現在集會當中,只是沒有掛起真兄弟的名牌吧了。「現身」有兩個可能的含意,一個驚人轟動,一個平凡之極,我做了平凡的「現身」。諗落,嚴肅的悼念集會中,也不宜我喧賓奪主,轟動地「現身」吧。

廣告裏小小的文字遊戲,引起你誤會,見諒。

Tuesday, June 06, 2006 2:56:00 PM  

Post a Comment

<< Home