重大發現

最重大的發現是﹕中共派了兩個半特務滲透民主黨。他們的任務是,製造內訌。即使沒有內訌,兩個半特務也會無中生有,並得到多張報紙的配合,營造民主黨月月內訌、天天內訌的印象,使市民誤會民主黨只知內鬥、不長進、不爭氣,因而不支持。民主黨內出現許多奇特的言論和行為,原因在此。

Friday, November 17, 2006

第37篇 黨友請明辨是非 傳媒請如實報導

-------------------------------------------

第37篇的前言


本網誌出版時間﹕每月逢1號、3號、甚或5號晚上,或民主黨兩支半針再爆大鑊之後

新讀者導讀------
請先看以下部份,之後才回來看本篇﹕

-------------------------------------------
第37篇 黨友請明辨是非 傳媒請如實報導


趁越來越多讀者,在拉登小組報告就出的時候,會上來看我個blog。我就零碎地講d感受,交代一下。

呢幾日兩個半特務好煩

呢幾日兩個半特務好煩,成日撩我地改革派做呢樣做果樣,一次又一次,要拖我地落水,有咁亂搞咁亂,一次又一次。佢地自己就唔想出頭,我地個個唔制,佢地先至出頭,又未經我地改革派同意,又話代表改革派。

從 兩個半特務偷左然後向傳媒提供的拉登小組d文件所透露,同埋佢地(包括化名為親兄弟)一而再向拉登小組發動的凌厲攻勢看來,可以推算,(在佢地做手腳減鹽 減醋之前的 真本)拉登報告,一定係對佢地好不利。另一方面,照九月底報紙所講,拉登小組點名批評就只有公公、占美、博士三人,咁即係唔關我地改革派事。咁呢幾日兩個 半特 務咁煩,成日想我地改革派做呢樣做果樣,又係為了什麼?

因此,我睇中共已經向兩個半特務發出六號指令(一至五號指令見上期第36篇),指令是﹕在拉登小組出報告的時候,橫掂兩個半特務死硬,一定要拉埋成個改革派陪葬!

改革派人在江湖,好難做

我而家好明白點解,陳水扁明明累死成個民進黨,都冇個民進黨核心人物出來話佢貪腐。就好似我地改革派咁o羅﹕兩個半特務明明累死成個改革派,我地一時都冇個改革派核心人物敢出來話佢地係特務、搞內訌、要拖垮改革派、要破壞民主黨聲譽。

民 進黨唔敢企出來,係因為怕沾上二五仔的罪名,被深綠群眾見一個打一個,下次選舉冇支持。我地唔敢企出來,係因為親身體會、深深知道兩個半特務幾利害,屈得 就屈,乜都作得出,乜都做得出。佢 地泡製十人黑名單可以屈成係高達泡製,佢地d卑鄙語錄可以張冠李扣成係我真兄弟講既,佢地偷左拉登小組d文件可以修改後 公佈以便無中生有又搞一次民主黨內鬥,佢地可以由法官(公公)出主意害人由法官搵占美同博士做原告夾埋在紀委會製造冤案。咁多咁陰功咁複雜既野都做得出, 我地如果同佢地劃清界線,甚至出來指證佢地係特務,佢地在中聯辦心戰室(夾埋好多報紙裏面的針)全力幫助下,一定對我地屈得就屈,對我地乜天花龍鳯都作得 出,對我地乜陰功複雜野都做得出。更何況我地醒悟前的確畀佢地昆過,都做過dd衰野,實畀佢地賴哂我地。咁到民主黨選舉時,我地又係冇支持。

而且咁樣畀中共同特務屈到我地在民主派之中永遠放逐,好唔抵好唔抵。企出來定唔企出來,似乎點都死。真係人在江湖,好難做。

請黨友同改革派團結

好 希望黨友明白我地既困境,雖然改革派仲有幾個人未同兩個半特務劃得好清,但請大家看在眼裏,將改革派同兩個半特務分開,佢地係佢地,我地係我地。係佢地搞 亂個黨,唔係我地。我地以前就算做過dd衰野,都只係畀佢地昆過一陣,火紅火綠時火遮眼而已。請認真看我們的政綱同youtube宣傳片,果d至係代表我 地君子地辯論政策上位的真面貌,而盲動、仇恨、非理性、敵意攻奸,則只係佢地兩個半特務的面貌,同改革派無關,無論兩個半特務、傳媒、主流派點講,都唔好 入我地數。你如果入我地數,就係幫手拉埋成個改革派,要同兩個半特務陪葬,即係中哂中共向兩個半特務發出的六號指令的奸計,成個民主黨都好傷,成個民主派 都好傷。

全黨一定要頂住中共向兩個半特務發出的六號指令,不能肅反擴大化,請愛護我真兄弟同改革派其他兄弟姊妹為個黨為民主做過的功勞同 苦勞,不要一竹篙打一船人,不要在兩個半特務泡製同無中生有多次內鬥個黨已經夠傷了,再中計再傷害個黨一大批年青的積極分子。我地向來都係要同全黨黨友團 結的,只是兩個半特務不斷從中作梗,才不成功。請大家對我地改革派,聽其言,觀其行,睇住今後係咪只有兩個半特務先至係盲動、仇恨、非理性、敵意攻奸, 而我地真正改革派都係想君子地辯論政策而上位既。請伸出友誼之手,同我地改革派團結,一齊再奮鬥。亦只有這樣,我們才有足夠力量,抗衡這兩個半特務,同抗 衡今後中共仍會不斷派入來或從內部收買的、可能更隠蔽的其他特務。

傳媒請如實報導﹕如無滲透,本無內鬥

最後,我要再呼籲各傳媒朋友,請高搞貴手,不要將改革派同兩個半特務混為 一談,更不要再刊載兩個半特務提供的「消息」了。因為他們三人,只代表中聯辦心戰室,不代表改革派。你們何苦要替特務不斷宣傳呢?

我 看兩個半特務為了執行六號指令,這個星期多數會盡力撩出多一場內訌,就算我地改革派冇人肯制,佢地都有 本事三個人一唱一和,搞到似層層的,好似改革派同成個民主黨都日日同佢地去癲咁,九月底果次已是先例。話唔埋佢地呢幾日又會出個blog扮鬼扮馬,或又出 個清黨名單什麼的,屈主流派,或屈佢地開始覺得有離心傾向的改革派兄弟姊妹,或總之造謠生事,引開公眾注意明天星期六拉登小組可能公佈的內容,務求市民誤 會,務求市民誤信中聯辦心戰室的一貫誤導﹕「只有內鬥、並無滲透」。

事實是,如無滲透,本無內鬥。

傳媒朋友,如果你們仍然不斷強調民主黨改革派內鬥,繼續無視大量證據,像多個月來一樣,不提滲透,你們就是專業失職,香港新聞公信力,又一次在市民和海外同胞面前,被你們拖垮。請回到正途,如實報導吧。



-----------------------
第37篇完,一係12月1日星期五晚,一係兩個半特務再煩d既時候再會。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home