重大發現

最重大的發現是﹕中共派了兩個半特務滲透民主黨。他們的任務是,製造內訌。即使沒有內訌,兩個半特務也會無中生有,並得到多張報紙的配合,營造民主黨月月內訌、天天內訌的印象,使市民誤會民主黨只知內鬥、不長進、不爭氣,因而不支持。民主黨內出現許多奇特的言論和行為,原因在此。

Friday, December 01, 2006

第38篇 好冇心機,但呻完都要拉下票

-------------------------------------------

第38篇的前言


本網誌出版時間﹕每月逢1號、3號、甚或5號晚上,或民主黨兩支半針再爆大鑊之後

新讀者導讀------
請先看以下部份,之後才回來看本篇﹕

-------------------------------------------
第38篇 好冇心機,但呻完都要拉下票




最近唔開心,因為事與願違。

民主黨好低分

其 一、港大民意調查,民主黨評分又係好低。係因為中共成功滲透民主黨同改革派,特務執行六度指令,無中生有多次「內鬥」,令市民誤以為民主黨唔長進所造成 的。但呢個真相,黨內黨外仍然好少人知,好少人講。拉登小組報告多少都講左兩個半特務點衰法(唔信就就自己睇下個報告點講﹕ http: //www.dphk.org/member_report.pdf ),呢兩枝半針就將佢地的罪行卸晒落成個改革派度,令多數人仲以為我地改革派真係好好 鬥。

君子路線被干擾,改革派好難招架

其 二、改革派的正當的君子路線,公平競爭上位的路線,仍不斷被兩個半特務干擾。人地何志偕明明聽晒我真兄弟話,「伸出友誼之手,同我 地改革派團結,一齊再奮鬥」(重大發現第37篇2006-11-17),最明顯係新東支部選舉讓步,今晚又好聲好氣同我地討論黨務改革,(之咁,又未必係 聽我話既,係巧合都唔定既,話晒都),兩個半特務仲係好似唔整到兩派死鬥爛鬥就唔安樂咁,仍然撩我地向黨內黨外不斷發出內鬥的訊號。

佢地 排山倒海﹕ 「力斥報告缺乏公信力,...抹黑黨內異見分子」(蘋果2006-11-19),「...進行人格暗殺...」(東方2006-11-19), 又話「主流派...全面封殺改革派」(新報2006-11-20),「再傳封殺改革派」(信報2006-12-01,即主流派一再釋出善意之後的今日), 仲賤格到向黨友發出「辱罵林子健及其家屬的電郵」(信報2006-12-01),然後暗示係廖能富做既[註],總之就係「mud-slinging」(南 華早報2006-11-29),令民主黨同改革派個個周身屎,佢地為左獎金向社會不停泡製民主黨內鬥的印象,我地改革派實在好難招架。

[註]自己做賤格野,然後插贓嫁禍別人,亦即係無事生非,搞到總之好亂,已經係特務第n次動用的手法,簡直係佢地既簽名﹕
  • 佢昆明報同蘋果登佢老作的十人滲透黑名單,然後插贓嫁禍高達,自相矛盾後就改口插贓嫁禍智叔、冼雞。
  • 我真兄弟開blog揭發佢地滲透民主黨搞內鬥,佢又昆明報同蘋果,插贓嫁禍,話果d卑鄙電郵內容係我講既。
  • 佢地偷左拉登報告,捅俾傳媒,然後插贓嫁禍廷公公,話佢泄密。
  • 佢地出個「親兄弟」的blog,漫罵拉登小組白色恐怖,又插贓嫁禍廷公公,話係佢寫既。
  • 今次炸家依話係林子健將佢地d電郵捅俾拉登小組令佢地好嬲,就發匿名電郵俾黨友,用最惡毒的(女人最棹忌的)謠言辱罵林子健的三個女性家屬,再趁廖能富同林子健競選九龍西支部主席,又插贓嫁禍暗示係廖能富做既。信報仲助紂為虐同佢地報導。天理何在!

香港傳媒淪陷了

其 三、我上一篇blog呼籲,傳媒在拉登小組報告公佈時,請如實報導﹕如無滲透,本無內鬥。但傳媒借左聾耳陳隻耳,半個月來,一味煲大兩個半特務的反駁, 「指報告偏頗及不盡不實,沒有證據顯示存在滲透問題」(商報),即照樣著重報導兩派內鬥,不及四分一篇幅報導拉登小組報告的內容,講有滲透就少之又少。真 係「證據確鑿就視而不見,空穴來風則大事宣揚」。香港傳媒,宣告淪陷。

拉登小組報告,唔湯唔水

其 四、拉登小組又係既,捉到鹿都唔脫角,份報告散修修,唔湯唔水, 唔鹹唔淡,到喉唔到肺,大量電郵明明證明滲透左兩個半特務入來,將民主黨的機密傳俾中共,佢地兩枝半針緊密合作,又唱又和,搞出一輪又一輪內鬥,份報告淨係識暗示可能 有滲透,俾足機會兩個半特務打橫來「強調根本沒有證據顯示民主黨被中方滲透」(蘋果2006-11-19)。

我係過來人,好明白,拉登小 組以為擺出事實,黨友同社會自然會下到應有的結論,無須畫公仔畫出腸。 但佢地點知香港傳媒,已經淪陷,d報紙摶黨內外多數人都唔會得閒睇晒份報告,於是專 門隱瞞係人睇晒都會下到的「如無滲透,本無內鬥」的正確結論,反而專門大事報導係人睇晒都唔會下到的「只有內鬥,無證據顯示滲透」的錯誤結論。特務們今次 冇轉個彎屈你地拉登小組寫電郵在主流派內互相攻訐,已算好彩了。我五月出個blog以為擺出事實,黨友同社會自然會下到應有的結論,無須畫公仔畫出腸,就 係咁中招了。

三月份公公昆明報同蘋果登佢老作的十人滲透黑名單,然後插贓嫁禍高達,自相矛盾後就改口插贓嫁禍智叔、冼雞,掀起民主黨有史 以來最嚴重的內鬥,拉登報告竟然(除左登d電郵)好少提,更沒有追究責任,真係枉我地改革派被誤導、打錯仗,一壳眼淚寃情仍未雪。令我地改革派好傷心。

最 吹漲係博士不滿足於只有省級官員同佢溝通,「好恨」有京官同佢來往,畀公公在電爆左出來,拉登小組就(聯同好多其他人否認公公話佢地主流派內互相攻訐同其 他衰野)話博士否認,暗示一下公公造謠,就當冇左件事。大佬呀,呢單野我就幫公公啦,佢邊度係造謠呀?其他人係畀公公在背後造謠,都話根本唔知,否認就當 冇左件事遮,家下博士係一早睇過封電郵,並參與討論的啊,明明係默認。如果佢係畀公公屈既,喂,叫人唔好被中共統戰的正人君子畀人屈你好渴望同中共親近 喎,如果唔係偽君子,點解唔同個造謠者一刀兩斷?點解仲同佢攬頭攬頸?點解事前事後仲同佢事事合作無間?點解從來都未在改革派中至少澄清一下?點解只係向 拉登小組否認,點解一句都未公開話過呢個大話精?

特務詞窮理屈,傳媒毫不追究

其五、香港傳媒,已經淪陷,怪事層出不窮。拉登小組在記者招待會公報報告之後,兩個半特 務又開記者招待會反駁。其中,「陸耀文則以仍未詳細看為理由,不直接回應報告對他的指控。」(蘋 果2006-11-19),就如此這般,放過了這個頭號大 特務,不了了之。現在過了兩星期,沒有一張報紙追訪陸耀文,問佢看過了報告,怎樣解釋一千零一樣路人皆見的特務行徑?而且,你陸耀文「未詳細看」拉登報 告,又點 知份報告「缺乏公信力,...抹黑黨內異見分子」,「...進行人格暗殺...」,仲坐o係個記者會度,「代表」改革派去鬧人?你究竟有乜資格坐o係 度鬧人?明明係個多月前偷左份報告睇得唔知幾清楚,畀記者問起口啞啞,至托詞話「未詳細看」就真。

傳媒擺明係偏幫特務。特務們鍾意講乜,就同佢地做傳聲筒。凡係佢地唔想講既,凡係佢地詞窮理屈的,就從不追究,因為一追究,就會俾香港市民知道民主黨同改革派都是中共特務的受害人,以後就好難不斷老作無中生有的「改革派主流派日日內鬥」的古仔。

唉, 我地改革派真係好冇心機。傳媒幫特務幫到出面,佢地呢半個月來日日話內鬥,同報紙講乜,不需任何證據,照登。任何指出佢地係特務,指出佢地破壞改革派同民 主黨既,就算證據確鑿,無論係暗示(拉登報告)還是明示(本blog),都一概封鎖消息。成個黨(至少表面)同成個社會都誤會兩個半特務真係代表我地改革 派,佢地做的陰質野,知既就入晒我地數,唔知既就以為冇滲透。

好冇天理,又冇計,真係好鬱結,好冇心機。好話唔好聽,連我真兄弟都心灰意泠。今個月就寫呢一篇算喇,3號晚唔出喇。下個月初至再見了......除非,特務們爆好大鑊啦。

拉票

民主黨月中改選了,我仍係果句﹕請支持所有改革派的候選人。請令到新東支部選舉的正確結果在全黨再出現。如你誤會我地係同特務們同流合污,我們落選,就正中了中共拖垮改革派的奸計。

另一方面,如果你誤會民主黨並無中共特務滲透,以為兩枝半針好似我地真正改革派咁有朝氣,咁有能力,而非破壞改革派同民主黨的奸細,因而投票俾佢地選到,咁民主黨就仲要衰多至少兩年。不要讓新東支部選舉的錯誤部份再出現啊。

黨友們,選票係秘密既,不論有人叫你選特務,抑或有人叫你不要選任何一個改革派成員,你都可以「好,好,好,冇問題」應住佢先,然後自己就心裏有數,作出對民主黨,對香港民主事業最佳的選擇。謝謝。

仲有,叫黨友睇我個blog。


-----------------------
第38篇完,2007年1月1日星期一晚再會。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home