重大發現

最重大的發現是﹕中共派了兩個半特務滲透民主黨。他們的任務是,製造內訌。即使沒有內訌,兩個半特務也會無中生有,並得到多張報紙的配合,營造民主黨月月內訌、天天內訌的印象,使市民誤會民主黨只知內鬥、不長進、不爭氣,因而不支持。民主黨內出現許多奇特的言論和行為,原因在此。

Monday, December 18, 2006

第43篇 主流派蠢過隻豬

第43篇的前言

首先,各位黨友,星期日10月17日,民主黨改選了。改選結果令我冇晒心機,但都要評論一下。

其次,新讀者和久違的讀者,可先依次看下面第39-41篇,就是關於十二月初公民黨被冒充其黨員的博客屈得好慘的事。雖然反效果更大,民主派大勝,但係仍要從認識中共特務手法中吸取教訓,及正視抺黑同分化民主派的累積效果。

至於本blog的主題,即民主黨被中共特務陷害的故事,則可先看這些撮要﹕
----------------------------------------
第43篇 主流派蠢過隻豬

主流派真係蠢過隻豬,中晒中共特務的詭計。

主流派自以為好醒,點知原來係依足中聯辦心戰室寫好的劇本,同滲透民主黨的兩個半特務合作得天衣無縫,徹底執行中共向兩個半特務發出的六號指令,真係蠢過隻豬。

中共向兩個半特務發出的六號指令,究竟係乜?

我在第37篇講得一清二楚,六號指令就是﹕
(在拉登小組出報告的時候,)橫掂兩個半特務死硬,一定要拉埋成個改革派陪葬!
[註﹕一至五號指令則在第36篇。]

特務虛招一幌,「涉」左入來改革派內閣,你地主流派就以為佢地的目的真係想入領導層。我一早就揭露了,佢地同後台老板一早都打定晒輸數,根本不是真競選,純粹係想累到改革派全軍覆沒。

你地幫兩個半特務執行這個六號指令,空前成功,佢地多謝都冇聲,一大筆獎金,唔知幾和味。

家下封殺了兩個半特務入不到領導層,雖然係好事,但竟連成個改革派都封殺埋,喂,駛乜咁大陣象呀?五人小組的報告雖然唔湯唔水,但證據已好確鑿,兩下散手就煮死佢地啦,做乜咁順攤拉埋我地陪葬?

你地唔單止寃屈了改革派,成個民主黨更是後患無窮。

我地改革派唔知幾辛苦,同兩個半特務暗戰(見第36篇 改革派反特務的苦戰,及37、38篇等),你地主流派竟然同中共特務和造謠的傳媒一樣,將我地同佢地混為一談,真係好寃枉,使我地兩面受敵,更真係好難頂。

特務是特務,改革派是改革派,一清二楚,咁都分唔出?報紙講乜就信乜,蠢過隻豬。

四 月以來,改革派多數兄弟姊妹,已漸漸識穿兩個半特務的身份,開始拒絕同佢地合作。你地主流派不分青紅皂白咁封殺法,係咪好想將幾個游離的兄弟姊妹推向兩 個半特務,成為佢地的生力軍?你地係咪兩個半特務仲唔夠洗,係都要方便佢地拉攏、收買出第三個、第三個半、第四個、第四個半、第五個、第五個半特 務、...至甘心?

今日明報都識講,你地誤傷中間派感情。兩個半特務除了因為成功執行六號指令的大筆獎金而高興,佢地更為未來的金礦而蠢動。佢地已經計劃四出串連,再招兵買馬,為落實中共一早發下來「製造內訌」的總任務而努力,為更大、更頻密的內訌醜聞做準備工夫。

改選前夕,我寫了42篇之後,才總結出,原來我真兄弟最重大的發現是﹕
中共派了兩個半特務滲透民主黨。他們的任務是,製造內訌。即使沒有內訌,兩個半特務也會無中生有,並得到多張報紙的配合,營造民主黨月月 內訌、天天內訌的印象,使市民誤會民主黨只知內鬥、不長進、不爭氣,因而不支持。民主黨內出現許多奇特的言論和行為,原因在此。

這總結,我在改選前夕,才剛剛貼在本blog最上面大標題的地方。真想不到,這可能就是我作為博客的最後遺言。我真係冇晒心機,唔想寫落去。

民主黨的確本無內訌,一切都是中共特務搞出來的。主流派的確不想內訌,改革派的確不想內訌。

但民主黨的確不爭氣,尤其是主流派,竟然蠢過隻豬,墮入中共的圈套,為刻意製造內訌的中共特務,提供源源不絕的借口、人力、彈藥,仲以為自己好醒。你們就等著自食其果,等著月月出現,天天出現「奇特的言論和行為」吧,我冇眼睇了。

--------------------------------------
第43篇完了,本blog都完了,後會無期了。

......除非,有乜野事,真係不吐不快咁啦,我都唔敢講到咁絕......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home